Friday, January 30, 2015

NEDERLANDS - Oud-klasgenoot: indringer NOS was een loner

Langzaamaan druppelt er meer informatie binnen over de 19-jarige man die vanavond gewapend met een pistool en een brief het NOS-gebouw in Hilversum binnendrong.

Ron Fresen, politiek verslaggever van het NOS Journaal, meldde vanavond dat de dader 'een man uit de omgeving Den Haag is'. Hij zou momenteel student zijn in Delft en niet in het vizier van veiligheidsdiensten zijn geweest. Het AD sprak vanavond een oud-klasgenoot van de dader. ,,Ik herkende hem op een filmpje dat ik doorgestuurd kreeg van vriendinnen van de middelbare school. Toen ging ik kijken op Facebook en zag ik de reacties op zijn profiel. Toen wisten we het zeker. Je verwacht zoiets niet, omdat je ook nooit denkt dat zoiets kan gebeuren. Ik ben er heel erg van geschrokken." 
Op sociale media wordt de suggestie gedaan dat de man onlangs zijn ouders zou zijn verloren. Tegenover AD bevestigde de oud-klasgenoot dat de ouders nog in leven zijn.

INC News, 30/01/2015 - via AD

No comments:

VK